Den bästa biten !

Direktlänk till inlägg 26 september 2012

Skratt attack på tåget!

Av Sabina - 26 september 2012 16:47

Hahahaha idag bjöd jag alla på tåget en rejäl skratt attack. Finns det någon annan som jag så tycker jag synd om er!! ;-) Tack för ni hjälpte mig förresten <3 Guld värda.

Idag har det varit en lång dag på jobb vi har haft en liten så kallad utbildning med 2 andra förskolor, eller ska man säga att alla har delat erfarenheter. Och sen haft planering resten av dagen, vilket gör att man går på reserven just nu av energi..

SÅ PÅ TÅGET..
Sätter mig ner och tar upp två platser med väskan brevid mig och musik i öronen.. När jag lutar mig tillbaks så ser jag en stor KRAFTIG spindel, vilket gör att jag skriker HÖGT, reser mig smäller i huvet fortsätter skrika snubblar ner från steget vrickar foten. Sen börjar jag as garva och gråta så ont jag fick och människorna runt mig började också skratta. (nu när jag det framför mig så ser det jävligt roligt ut!)
Självklart trodde jag foten var bruten, men den klarade sig och personerna frågade om allt var ok.

Jag kan inte fatta varför är jag så klumpig, det är inte meningen att jag ska vara lång!!
Nu fortsätter jag resan haltande hemåt, vi ses imon!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabina - 1 februari 2017 08:09


Oj! Jag vet inte vart jag ska börja. Bröllopet blev helt perfekt och mitt i allt köpte vi hus ute på landet innan bröllopet. Nu har vi även fått vår älskade son Charlie som föddes den 8/12-16. Det har hänt mycket som jag vill berätta, jag ska fortsä...

Av Sabina - 16 april 2013 06:53

Så mycket som händer, klumpen i magen har funnit där i 2 veckor snart. Vad håller jag egentligen på med. Möhippa,bröllop,min kära syster flyttar med sin kille och barnen långt här ifrån, Rufus ska flytta till Norrland, vänskap på spel, allergi och as...

Av Sabina - 8 oktober 2012 18:17

Sitter en 15 årig tjej på tåget och sjunger. Riktigt mysig röst har hon. Hon borde vara med i idol, då hon vunnit! Jag funderar på om jag ska bli domare eller sångpedagog. Ibland när man kollar på sång program på tv så undrar jag ofta hur fan dom r...

Av Sabina - 7 oktober 2012 13:38

Varit på Ikea och handlade totalt 642st doftljus, helt underbart gott luktade det i bilen. Har även handlat adventljusen haha. Nu är mitt underbara lager påfyllt!...

Av Sabina - 3 oktober 2012 18:01

500g köttfärs 1ägg 1/2dl ströbröd 2 dl hackad porjulök 1 pkt sallads fetaost 1/2 vitlöksklyftor beror på hur mycket vitlök man tycker om. Vitlökspulver fungerar också ca 1 msk. Salt och peppar Starta ugenen på 150grader 1. Blanda först i...

VAD ÄR ROLIGAST ATT LÄSA OM?

VILKEN ÄR DIN FAVORIT?
 Min dag
 Matlagning/Bakning
 Musik
 Mina illrar

KATEGORIER

ANDRA BLOGGARE


Ovido - Quiz & Flashcards